JonteD: Vi bor tyvärr för långt ifrån att kunna se många matcher, när vi bodde i Timrå hade vi årskort I år har vi åkt upp och sett 2 matcher Örebro och Modo. Vi hade tur 2 segrar samma helg. Ser alla matcher på TV. Inte samma sak som att se det hallen. Publikmässigt är våran hall den bästa Vi varit i.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi bor tyvärr för långt ifrån att kunna se många matcher, när vi bodde i Timrå hade vi årskort
I år har vi åkt upp och sett 2 matcher Örebro och Modo.
Vi hade tur 2 segrar samma helg. Ser alla matcher på TV. Inte samma sak som att se det hallen.
Publikmässigt är våran hall den bästa Vi varit i.
BARA TIKARE