Karlsson74: Precis, och exakt på det sättet jag tror Jokinen vill bygga framöver! Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga! The big red Machine, på riktigt igen! Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga!
The big red Machine, på riktigt igen!
Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)