Peja: Nu tror jag att Dahlén blir kvar. Så Dahlén, Emil.P, Wedin och ny "förstecenter" sen fyller vi på med spelare till utöver Heikkinen, som kan producera kring ca 30-ish poäng. Det plus mer produktion från backsidan kommer göra oss mindre framtunga istället.
Kollar man på erat lagbygge så hade ni ju mer utspridd produktion så att säga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så Dahlén, Emil.P, Wedin och ny "förstecenter" sen fyller vi på med spelare till utöver Heikkinen, som kan producera kring ca 30-ish poäng.
Det plus mer produktion från backsidan kommer göra oss mindre framtunga istället.
Kollar man på erat lagbygge så hade ni ju mer utspridd produktion så att säga.