{469}: Vi kommer säkerligen få mer produktion av backsidan med. Där vi alltså fått ihop 13 mål totalt av alla backar. Vårat första backpar i Eronen-Näkyvä som alltså inte gjort ett enda fjuttigaste mål, inte nån av dom.
Där finns också stor förbättringspotential, för att bredda produktionen.
Hur hade det sett ut om ni inte fått sån fin produktion av Söderström och D astous till exempel?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer