Jäklar vad lång vänta var på kvartfinaler då. Inte så att Örebro- Växjö stillar ens hunger på bra och spännande hockey. Eller HV mot Modo heller Malmös vinst över Rögle gav mig lite hockeyextas faktiskt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Inte så att Örebro- Växjö stillar ens hunger på bra och spännande hockey.
Eller HV mot Modo heller
Malmös vinst över Rögle gav mig lite hockeyextas faktiskt.