1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842636

Sv: Apropå nånting...
{10884}: gulligt att du tror att du har någon i modo boken som är villig att backa upp dig...

Du har närmast utvecklats till dendär ettrigt aggressiva chihuahuan som folk skrattar åt och sen går vidare i våran bok.

Till slut lär väl någon moderator tysta ner dig med då du självmant går in i ett annat lags bok och säger att du ska trakassera och förstöra bara för du har psyke som en mjukglass som en av "dina" modoiter sa till dig tidigare ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det här ?-tecknet som besöker och spammare med dumheter, finns det någon moderator som kan spärra.
Vill inte läsa spaltmeter med den sedvanliga pajkastning som följer ett sådant troll.

Sv: Apropå nånting...
Erre92: kan bara säga att som ni trollar i vår bok när vi förlorar så kommer ni säkerligen få njuta av det på fredag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer