1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842764

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Från de ena till det andra nu önskar jag som bor i Jämtland att ÖFK försvinner så man slipper skämmas över hur dom använder hörntänder o annat för att krångla sig ur dessa knipor som denna FÖRBANNADE KINDBERG SATTE HELA JÄMTLAND I för råkar man nämna att man bor här då kommer frågan direkt om ÖFK då vill man bara sjunka under jorden nu e jag inget fjollbolls fan men de va roligt när de gick bra då va man lite stolt iaf men...............

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: ÖFK är inget fotbollslag, det är en katt.
Men snart har dom avverkat sina 9 liv.
Dukar dom under nu så blir det ett lag mindre för Giffers att hålla bakom sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer