1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842851

Sv: Apropå nånting...
sargad: Ja verkligen, det såg verkligen ut som att han hade ont och inte kunde ta i, knappt hålla i pucken som du säger. Tror inte Borgström kommer tillföra något i denna play-out.

Objektivt så tycker jag dock Hv varit bättre i två matcher (den första och igår) och borde ha 2-1 i matcher, men nu är det ju inte så. Så, jag tror att om spelet fortsätter se någorlunda liknande ut så ligger MoDo pyrt till, speciellt nu med stukat självförtroende.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jhnd91: De kan ju sätta in Olle Eriksson Ek i kassen. Han är ju god för att endast släppa 4 kassar per match ;)

Sv: Apropå nånting...
jhnd91: Instämmer. Storförlust tar på psyket. Och Modo har ju erfarenhet av att kunna tappa 2-0 ledningar i kval tidigare. Tror att de åker ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer