1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842901

Sv: Apropå nånting...
Brutalt viktigt att Luleå tar Lakers också så vi slipper sömnpillret Växjö med 16-38 i skott och 1-0 varje match

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bäst är ju om Brynäs, Luleå, Skellefteå o Timrå alla vinner sina kvartar. Tänk va mysigt! Bara norrlandslag i semin...mumma! Tänk vilket drag det skulle bli och även mindre reskostnader mm.
Det skulle vara bästa semin någonsin i SHL :)
Uppladdat:

500x0-screenshot-2025-03-20-135028.jpg


Sv: Apropå nånting...
Andersson: Kanske bara jag, men Luleå har en helt annan högstanivå än årets Växjö. Skulle vi mot förmodan ta oss vidare från kvarten och få möta Växjö. Ja då har vi aldrig varit närmre en final tror jag.(Nu är kommer vi ju iofs inte få möta Växjö i allafall, med tanke på ranking och tabellplacering)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer