roger_sundsvall: Riktigt bra första period med tanke på det är första kvartsfinalen i deras hemmaborg. Skulle teoretisk sett kunna vara en överkörning från hemmalaget men vi är verkligen påslagna ikväll och spelar helt enligt vår gameplan..... fortsätt så även i andra så tar vi det här.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skulle teoretisk sett kunna vara en överkörning från hemmalaget men vi är verkligen påslagna ikväll och spelar helt enligt vår gameplan..... fortsätt så även i andra så tar vi det här.