Rico01: Sanny har ju med tidens gång distanserat sig från Timrå IK och det kan man ju förstå i den tv-karriär han har nu. Joel Lundqvist är ju ingen jävla kommentator, han spelade i Frölunda för vadå, 1-2 säsonger sedan? Han är ju en Frölundaikon! Vafan sätt in Jonte Hedström i kommentatorsbåset i våra hemmamatcher så ska ni få se på lite rödare kommentering.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer