{469}: Jag har brytit med fotbollen också, mest pga alla jävla filmningar och att klubbarna numera är företag som drivs av oligarker. Men inte i fina Allsvenskan, så jag brukar se lite Blåvittmatcher när tillfälle ges.
Nu ska jag inte förpesta er kvartsfinal med fotbollssnack. Krossa fiskrenset nu :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu ska jag inte förpesta er kvartsfinal med fotbollssnack. Krossa fiskrenset nu :)