Ska inte glömmas att Frölunda spelade bra ikväll också. Bra fart, fysik och passningsspel. Så Timrå spelade riktigt bra! Juel var grym, Svensson ägde runt Juel och många spelare höjde sig ikväll.
Första matchen och en vinst. Det är sånt som kan skapa funderingar hos Frölunda.
Vi har också sparkapital i Kapanen, Hållander och Dahlén. De kan höja sig mycket mer.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Första matchen och en vinst. Det är sånt som kan skapa funderingar hos Frölunda.
Vi har också sparkapital i Kapanen, Hållander och Dahlén. De kan höja sig mycket mer.