Andersson: länge sen jag såg en timråback skjuta i pp...minns inte ens när det var ..🙄 Visserligen gjorde skägget mål i kväll ... Men det var varken i PP eller ett riktigt skott ..fast det visar ju på en sak som fler backar borde ta lärdom av.även om du inte kan skjuta ordentligt ..Lägg den på mål oftare .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...