{10774}: Derbyn är kul, men sålänge dom snackar skit om oss kan dom gott sitta i någon städskrubb i allsvenskan och putsa sitt guld, det lilla av det som finns kvar.
SnabelA: vadå ”snacka skit om oss” vi snackar skit om dom hela tiden? Det är ju vad derbyn handlar om. Det är ju precis det här vi vill ha?! Vi vill inte ha ett Växjö som man totalt skiter fullständigt i.
Jag tror vi i den äldre generationen HS behöver lära ut vad ett klassiskt ”derby-hat” egentligen handlar om.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...