Tom Topp: ja skönt att vi vann så vi kan släppa den situationen. Tyvärr blir det ju en sån situation som blir föremål för tolkning och i Muteborg kan vi bara glömma att domarna dömmer bort för spark i den situationen
Tom Topp: nä precis, är så skönt att vi vann. Vi vann alltså borta mot Frölunda i första kvartfinalen. Står 2-2 och Hartmann avgör med 2 minuter kvar. I Scandinavium, i slutspel. Per Svensson första slutspelsmål. Mäktigt egentligen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer