Tallarna08: Tror att Lule-Lakejerna kommer vara jämnare. Tror att Malmös energi går ner efter alla urladdningar mot Rögle plus att dom spelar med 3e/4e vakt. I Luleå har dom dessutom en sjungande klack som höjer allmänna tittarupplevelsen och inramningen.
Vi hade helt Ok domarinsats igår i alla fall. Malmö straff var total gåva och BIF reducerade med 6 mot 5 i väntan på en väldigt mjuk(kompensation?) utvisning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I Luleå har dom dessutom en sjungande klack som höjer allmänna tittarupplevelsen och inramningen.
Vi hade helt Ok domarinsats igår i alla fall.
Malmö straff var total gåva och BIF reducerade med 6 mot 5 i väntan på en väldigt mjuk(kompensation?) utvisning.