Guldläge för Timrå - Då hittar domaren utv. på Hartmann, som sedan leder till en till utv. som sedan leder till mål. Lander blir trippad i hörnet - Spelet vänder och domaren hittar utv. på Eriksson istället.
Saker som är direkt avgörande i vem som får momentum och även vem som gör mål. Att en domare gör misstag kommer alltid hända, men när det nästintill systematiskt missas för att sedan vara tvärtom åt andra hållet får mig att koka. Då är man bara genomusel.
Bara att tänka 0-0 inför andra och börja röra på benen och in med puckar på mål.
Rico01: tom Expertkommentator tycker sy d om Timråsupprana när domarna gör fel bara glömma men Domarna i centrum i år igår 2 straffslag helt fel fast det inte var Sjökvist
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer