{469}: Jo med dagens start är det inte lätt att vinna mot ett defensivt lag. Domarna klarar inte av att bedöma spelet i en sådan match. Alldeles för okunniga. Hoppas att publiken protesterar mot domarna på tisdag så fort fv rör en tik spelare. Domarkatastrof.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo med dagens start är det inte lätt att vinna mot ett defensivt lag. Domarna klarar inte av att bedöma spelet i en sådan match. Alldeles för okunniga.
Hoppas att publiken protesterar mot domarna på tisdag så fort fv rör en tik spelare.
Domarkatastrof.
BARA TIKARE