{469}: Tycker Frölunda var otroligt kompakta. Hela första perioden parkerade dom i vår zon sen efter 2-0 så behövde dom ju faktiskt inte gå fram, dom stängde ner oss enkelt i mittzon och när vi väl kom in i anfallszon så skapade vi heller inte några direkt farliga målchanser. Om vi hoppar över hela domardebatten så tycker jag Frölunda gjorde en nästan perfekt match.
En detalj som Frölunda och många andra lag gör när man ändå möter bra motstånd är att slänga in chanspuckar på kassen, det gör inte Timrå. Vi är inte riktigt beredda på att buffla in dom där puckarna så vi åker cirklar och passar runt i planket tills motståndarna bryter spelet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En detalj som Frölunda och många andra lag gör när man ändå möter bra motstånd är att slänga in chanspuckar på kassen, det gör inte Timrå. Vi är inte riktigt beredda på att buffla in dom där puckarna så vi åker cirklar och passar runt i planket tills motståndarna bryter spelet.