{10718}: Hoppas att våra finska vänner kan plocka fram den världsberömda "sisun" på tisdag. Tycker att dom stundtals är lite väl bleka och försiktiga även om dom läser spelet bra
neutral: ja tack men sen så förstår jag Timrå att dom vill fly undan Frölunda spelarna när dom har samma läkare som MJ hade och alla näsor försvann och vem fan skulle inte va rädd för att se ut som MJ och Friberg ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer