Rip Kirby: Dahlen och Svensson i förstaklass. Hade på riktigt gåshud när Dahlen spelade i powerplay och var så dominant så de andra såg ut som juniorer i båda lagen. Sedan i hans nästa byte tacklas och tar sargdueller.
Besviken över domarna igår och resultatet. Men detta lag är fan på riktigt. Var väldigt imponerad över inställbing och spel. Vi har en 18 åring som får 5+ game för roughing mot en "vuxen" Linus Eriksson kommer vara så grym nästa år. Det är han redan, men nästa oj oj oj
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...