{469}: Ondrej Kovarcik fd Jukurit följer numera Timrå på Instagram. Kanske bara för att det är slutspel eller något mer. Kontrakt till 26/27 enligt EP. Dock så ser hans bror, även han fd Jukurit, mer intressant ut som dessutom är C/RW men han står listad i samma lag som Ondrej till 25/26, verkar vara utlånad åt något håll? för finns ingen kontraktstid på EP.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock så ser hans bror, även han fd Jukurit, mer intressant ut som dessutom är C/RW men han står listad i samma lag som Ondrej till 25/26, verkar vara utlånad åt något håll? för finns ingen kontraktstid på EP.