1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2848157

Sv: Apropå nånting...
NDR: Det jag har koll på om Wetsfält är att man läst från FBK håll att han inte tagit chansen när han fått den högre upp i hiarkin. Han har inte det offensiva spelet i sig.

Han har seriöst producerat 11 poäng denna säsong! Fast FBK hade centerbrist och han fick axla en roll högre upp i hiarkin. Typ en Albin Lundin, inte mer.

Nej han skall inte spela i Timrå nästa säsong.
Speciellt inte då Lander inte är en topp 2 center längre.

Vad skall vi med Westfält till?
Är tanken att vi bara skall kunna spela intensiv hockey nästa säsong där kreativiteten och produktion blir lidande? Skall vi snubbla in pucken?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...