NDR: Taget hans sista 6 säsonger. Har han nånsin ens varit nära att vara en topp 2 center i ett SHL lag? Det är en karaktärspelare för MAX att bära en 3:e kedja.
Men det är inte en 3:e center vi skall värva. Vi skall hitta en center som i allafall är god för 30-40 poäng.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är en karaktärspelare för MAX att bära en 3:e kedja.
Men det är inte en 3:e center vi skall värva. Vi skall hitta en center som i allafall är god för 30-40 poäng.