1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2848164

Sv: Apropå nånting...
{469}: Det är lungt :-) Tycker inga av våra finska backar har varit "bra" men dom gör sitt jobb. Min tanke var mer att byta ut dem mot de som stod på ST:s hemsida är en chansning deluxe,18-19-åringar som idag inte har några ledande roller över huvudtaget och har noll rutin. Men vad vet jag, Olli kan kanske göra guld av sand över en sommar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
NDR: Jo absolut, rutinen Näkyvä har är en sak. Men Hardegård kommer vara ett klassförvärv. Friej tror jag också en del på. Jag är övertygad om att backsidan kommer vara mer spelskicklig och mer Jokinen-kompatibel faktiskt.

Jag är dock mer orolig över centersidan som sagt. Den måste vara huvudprio nummer 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...