Nisse på Mon or: Nu är ju ingenting klart med Westfält. Stod som ett alternativ. Men att man har andra spår att gå på med. Förhoppningsvis är inte Wedtfält huvudprio. 🙏
{469}: den dära nya finnen ifrån Skellefteå är han center eller wing ? Sen kanske Heponiemi känner sig sugen att spela för gamla Florida profilen Olli när dom båda representerat dom + finnar haha .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...