RedwhitePower: Vi får se hur det blir ikväll. Men räknar med fortsatt heta känslor som matchen avslutades i Göteborg i söndags. Fullt slagsmål mellan flera spelare på slutet och många utvisningar utdömda. Kan Timrå ta med sig den energin på ett positivt sätt och att det brinner i Landers ögon så det sprider sig vidare genom hela laget så är mycket vunnit. Publiken skall vara som en extra utespelare.
Blir intressant att se vilka som är domare och hur de kommer att döma ikväll.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...