1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2848459

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Hockeyfans är vi allihopa!
Försöker intala mig att det är bara hockey.
Men vet innerst inne att kvaliten på min nattsömn kommer avgöras hur matchen ikväll går.

Fan är en drog detta.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10779}: Ibland känns det t.om som ett självskadebeteende.

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10779}: Det sjuka för en annan är att man sover nästan lika kasst oavsett. Vid torsk ligger man och ältar sönder matchen.

Vid vinst så kan man knappt sova pga euforin, där man vill se om matchen eller sekvenser etc.

Man älskar ju dock att vi får vara med på den "stora scenen" igen och spela om Le Mat.
Man minns ju hur tomt det var att hamna i ingemansland när vi spelade i Elitserien med nån säsong. Helt oinspirerad av att kolla slutspelshockeyn då.

Tar dessa dåliga sömndagar alla dar i veckan. 😅👍

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer