JD: Hej, mitt namn är Kimmo K och jag är hockeyberoende. Döljer för min familj hur länge på nätterna jag är uppe på nätterna för att se highlights och läsa hockeysnack. på somrarna ligger jag i hängmattan och googlar " Timrå IK silly season" Så jag hittade till detta forum. Sommar googling på silly season.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Döljer för min familj hur länge på nätterna jag är uppe på nätterna för att se highlights och läsa hockeysnack.
på somrarna ligger jag i hängmattan och googlar " Timrå IK silly season"
Så jag hittade till detta forum.
Sommar googling på silly season.