mikenomad: Har man följt det här laget i +25 år och det har varit ett långt lidande så är det fan för sent att börja njuta nu. Visst har vi haft korta ögonblick av eufori…men dom har alltid följts av ett mörkt avgrundsdjup. Visst har vi fått se fantastiska hockeyspelare i Timrå genom åren…som Frölunda stulit under näsan på oss. Visst har vi haft hopp i slutspel…sen tappade Lehtonen skenan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är vad det är. Nu kör vi, krossa Frölunda!!