Villervalla: Lander är kung ikväll Som en tanker skulle han bara fram först i boxplay. Älskar att se det. Som i fornstora dagar. När Lander spelar såhär ska det mycket till för att vi förlorar. Älsksr att Lasse Johansson är så förbannad så han slog sönder nålvaktsklubban efter målet
Hockey ska vara känslor. Har saknat det. Längesen Timrå visaee detta. Får grym hjälp av publiken
Inte bli passiva i 3e nu. Trumma på så tar vi detta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som en tanker skulle han bara fram först i boxplay. Älskar att se det. Som i fornstora dagar. När Lander spelar såhär ska det mycket till för att vi förlorar. Älsksr att Lasse Johansson är så förbannad så han slog sönder nålvaktsklubban efter målet
Hockey ska vara känslor. Har saknat det. Längesen Timrå visaee detta. Får grym hjälp av publiken
Inte bli passiva i 3e nu. Trumma på så tar vi detta