DenRöda: Ja visst, du har rätt. Vi behöver inte en back som gör 32 poäng och 10 mål och har plusstatistik i ligans sämsta lag, nej honom passar vi på 🧐
{10774}: Läser att lagen i princip står på kö för Bernhardt. Men duger självklart inte för Timrå..
Hur många backar skjöt igår liksom? Nässén avlossade ett skott minns jag. Den tog i stolpen. Men nej nej. I Timrå vill vi inte ha kreativa backar Helst en Eronen och Näkyvä typ. 👍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer