{469}: En ljusglimt inför nästa säsong. Eriksson, han må inte gjort nått mål. men han åker verkligen inte runt och gömmer sig. Karaktär på den grabben!
Förövrigt så är torsdagens match, en så kallad nyckelmatchernas nyckelmatch. Vinst och Frölunda är sånär "tvingade" att åka hem och plocka en vinst. Jag tror verkligen inte att de vill vända tillbaks till Timrå med ett 3-2 underläge i matcher i ett kokande SCA.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer