Det är hårt att vara Timrå fan just nu. Men jag tror att vi behöver nollställa oss. Både laget och fansen. Titta framåt och samt göra det förflutna helt komplett så det inte spökar i framtiden. Komplett = är inte att lägga till, inte dra ifrån men inte heller förtränga eller låtsas som att det inte har hänt. > Det är som det är
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nollställa oss. Både laget och fansen. Titta framåt och samt göra det förflutna helt komplett så det inte spökar i framtiden. Komplett = är inte att lägga till, inte dra ifrån men inte heller förtränga eller låtsas som att det inte har hänt. > Det är som det är