Rallarn: oavsett hur hett du tycker att det är så kvarstår faktumet att det finns inget annat lag som drar folk till ladan likt Modo när vi snackar seriespel. Sen går det naturligtvis inte ens jämföra "hett' som när klackarna stod brevid varandra..om det är det du menar. Buren för bortastå. är ett skämt.som SHL basarna lurat på oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen går det naturligtvis inte ens jämföra "hett' som när klackarna stod brevid varandra..om det är det du menar.
Buren för bortastå. är ett skämt.som SHL basarna lurat på oss.