1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2850593

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Det är ju inte hälsosamt att älta förluster, men faan vad vi inte hade släppt in 3 billiga mål igår om Didde hade varit spelbar. I allmänhet duellerna framför mål, i synnerhet sekvensen i hörnet vid 3-3 målet där Forsmark var mjuk som messmör och lät motståndaren vända upp med pucken.

Det är en grundproblematik i sig, vi har för få shutdownbackar.
Perte - Ja så in i helvete
Koivisto - Delvis(rent fysiskt ja, men lite för trubbig på rören)
Nässén - Mjaa(rörlighet ja, men inte fysiken)
Näkyvä - Hell no
Eronen - Nix
Forsmark - Näpp

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Håkkybåkky: På tal om backarna. Vad i helvete höll Koivisto på med igår? Han chippade ut exakt varenda puck han fick tag på. Oavsett om det fanns en passning att lägga eller inte. Whats up med den?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer