Stan Makita : Kanske redan länkat, men Domustrappan var i farten i natt. Intressant att också Olle såg "Örebromålen" igår. Jimmy berömmer bl a Walli och Lundmark. Nu ska man väl, inte minst i ett slutspel, ha realistiska förhoppningar på en spelare som går från div 1 till SHL-slutspel, men jag tänkte att Lundmark var ganska osynlig igår.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Intressant att också Olle såg "Örebromålen" igår.
Jimmy berömmer bl a Walli och Lundmark.
Nu ska man väl, inte minst i ett slutspel, ha realistiska förhoppningar på en spelare som går från div 1 till SHL-slutspel, men jag tänkte att Lundmark var ganska osynlig igår.