{469}: Timrå har kniven på strupen imorgon. Vi måste vinna annars är serien troligen över. Timrå har inte spelat bra under säsongen när vi har kniven på strupen eller släppt in första målet. Vi får se vad som händer imorgon.
Ska det äntligen lossna för Hållander? Står Juel och Lasse Johansson eller blir det målvaktsbyten?
Om publiken ger sitt otroliga stöd som igår är våra chanser goda.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ska det äntligen lossna för Hållander? Står Juel och Lasse Johansson eller blir det målvaktsbyten?
Om publiken ger sitt otroliga stöd som igår är våra chanser goda.