Kattgubben: När Hållander kom fri hoppades jag att han skulle skjuta som han brukar göra vid frilägen men icke. Tycker man ska skjuta och skjuta högt på Lasse Johansson. Han tar det mesta som går lågt. Hoppas det är något man tänker på inför morgondagens match. Iofs är det viktigaste att pucken går in.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...