1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2851208

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
The great one: Luleå som är utan Omark och Levtchi. Jag är tämligen säker på att vi städat av Växjö hyffsat enkelt.
Detta Växjö är inte ett guldkompatibelt lag.

Hade gärna fått Luleå i kvarten med för den delen.
Nu fick vi Frölunda, ett av det absolut sämsta alternativen vi kunde få. Ändå är vi med matchen, på allvar.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Ruskigt tungt igår var det. Man åkte hem med nån jävla begravningsstämning. Något lättare senare idag och nu när man kollar hockeyn ikväll har förlusten släppt till 95%.

Därför, nya tag imorgon och optimism, inget jävla annat! Fortfarande allt att vinna. Och TROTS förlusten igår spelar Timrå ut Frölunda i stort sett totalt under första och andra perren. Vi förlorar tyvärr på en ruskigt illa vald taktik i 3:e för att sedan inte orka riktigt i förlängningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...