RedwhitePower: Alla som har rättigheterna någon annanstans har klausul med NHL-out, skulle förlora meningen med det annars. Även NL-out är relativt vanligt pga goda ostar och feta checkar.
jhnd91: Hur skötte sig bisittare Tornberg senast? Kombinationen skrik-Patrik och Joel "rädd för att sova borta" Lundqvist KAN ha varit något av det mest Göteborgpartiska vi sett, men framförallt hört, någonsin i svensk TV-sänd idrott. Heelt fucking patetiskt, if you ask me! Oddsen på att duon är åter match fem på lördag? Näe, pengarna tillbaka på den va?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer