1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2851846

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nougath: ja det blir lite mycket ibland... Kan ändå förstå lite gnället om man tex åkt på en felaktig utvisning som avgjort matchen ..inte annars. Sen att de hotas är ju helt sjuk..
Får mig att tänka om en händelse för ganska exakt 31 år sen.. då en viss Foppa en av elitseriens då största stjärnor stod i direktsändning och hotade Börje med stryk. (Börje var alltså han som hadde randig tröja och dömde matchen för för er som inte mins) han fick dessutom högröd i fejset basunera rätt ut i televisionen om hur oerhört dålig Börje var.
Vi ska vara rädd om våra domare man avundas verkligen inte deras jobb då det i princip alltid gnälla från höger och vänster.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer