Jadu: Tror inte westberg är partisk, han är ett fullblodsproffs. Det jag och vad jag tror de flesta stör sig på, som stör sig på honom är att han snackar, skriker konstant.
Blir för mycket fokus på honom och stör ut hockeyupplevelsen en del. En slags anti- Ralf Edström.
Han är bra i små doser men en hel sändning blir mycket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det jag och vad jag tror de flesta stör sig på, som stör sig på honom är att han snackar, skriker konstant.
Blir för mycket fokus på honom och stör ut hockeyupplevelsen en del.
En slags anti- Ralf Edström.
Han är bra i små doser men en hel sändning blir mycket.