{469}: Det är väl det som är saken att lösa. Jag vet bara att han är huvudspåret. Men jag har ingen aning om det blir så i slutändan. Så rent krasst kanske det inte blir så. Men när jag fick informationen om det så var det uppfriskande att höra :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag har ingen aning om det blir så i slutändan. Så rent krasst kanske det inte blir så. Men när jag fick informationen om det så var det uppfriskande att höra :)