{469}: Har han kontrakt så är det knappast troligt,skulle säga inte alls troligt nånstans så länge det inte hänt något inom truppen .....varför skulle färjestad släppa honom?.
Karlsson74: Avgiftsfritt i ett år i plåthusen i Sörberge? Reserverad solstol på smacken? Gratis Sörburgare på Inez? Kortare vårdköer på vårdcentralen i Timrå? Bättre utbud av lössnus på Coop? 10% rabatt på Elon? Närhet till det berömda Y:et? BADHUS?
Jag vet inte hur du resonerar, men vad har Karlstad som inte Timrå har?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer