Karlsson74: I know for a fact att Timrå fått samtliga "unga och utvecklingsbara" de hållt som förstaval och velat ha inför nästa säsong. Alla vill spela i Timrå. Stor portion i det är nog Jokinen.
Propagandus: Jokinen effekten är väl viida känt vid det här laget? 😏 Alla unga som vill till NHL och lyckas där borta , vill antagligen spela för och ta tips från en NHL legendar. Ist för någon plös som knappt snörat på sig skridskor..annat än i div 1..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...