The great one: Ja vi måste lägga mer på mål och bli hetare på returer. Är vi först på returerna blir det snart mål. Nu hinner de rensa undan. Normann ser lite skakig ut. Skjut mer!
Ingen riktigt bra känsla efter första. Frölunda får ner tempot på oss, eller så är vi lite sega efter i tisdags. Inte alls samma höga forechecking och attackpsyke.
Fortsätter det i samma stil i andra tror jag det blir jobbigt. Nu har Frölunda rett ut första anstormningen, befarar att dom kommer knapra sig in ordentligt nu. Långa anfall emot oss coming up.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer