Är det bara jag som har något fel och tycker att kommentatorn är den tröttaste av alla, blir inte bättre med Kronvall som bisittare som kan hockey. Allt blir bara trött. Ni som hatar Patrik måste älska det här.
Villervalla: Men kan ni bara sluta med det tröttsamma tjatet om kommentatorerna!? We get it! Ni hatar dom! Dom är köpta! Dom älskar Frölunda! Bla bla bla.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...