Öndulat: Jag förstår inte heller allt gnäll på att kommentatorerna är partiska.
EN gång har jag stört mig på Lasse lindberg (som jag gillar). Han tjata å öste beröm över Oscar Möller hela matchen. Nu gjorde Möller en sjuk match o var verkligen inblandad i precis allting. Att de gick tungt för oss gjorde mig nog något extra känslig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
EN gång har jag stört mig på Lasse lindberg (som jag gillar). Han tjata å öste beröm över Oscar Möller hela matchen. Nu gjorde Möller en sjuk match o var verkligen inblandad i precis allting. Att de gick tungt för oss gjorde mig nog något extra känslig.